§1 Informacje podstawowe

1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.igterra.pl, prowadzony jest przez firmę IGTerra z siedzibą w Śremie, ul. Długa 7, 63-100 Śrem, NIP: 7851748707, REGON: 381813848

2. Transakcje kupna-sprzedaży odbywają się w formie umowy zawieranej na odległość za pomocą serwisu internetowego, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym igterra.pl, zwanym dalej Sprzedającym.

3. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta odpowiedniego urządzenia umożliwiającego korzystanie z przeglądarki internetowej.

§2 Zamówienia

1. Zamówienia przyjmowane są przez cały czas pracy serwisu internetowego www.igterra.pl poprzez formularz zamówieniowy.

2. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych i braku możliwości kontaktu z Klientem, Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.

3. W przypadku niedostępności produktów lub problemów z realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Klientem w sprawie ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia lub ewentualnego odstąpienia od realizacji zamówienia.

4. W przypadku sprzedaży żywych zwierząt, Sprzedający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania warunków w jakie trafi zwierzę. Gdy pojawią się wątpliwości co do ich prawidłowości, Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.

5. Sprzedawca świadczy Usługi Elektroniczne zgodnie z Regulaminem.

§3 Ceny towarów i płatność

1. Wszystkie ceny towarów podane są w cenach brutto. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki. Do zakupów wystawiamy paragon lub fakturę.

2. Płatność za zamówiony towar odbywa się poprzez serwis PayU.

Należność za Towar pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony Towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności; maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, po jego upływie Sklep uzyskuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu na dokonanie wpłaty przez Klienta.
Do chwili uiszczenia przez Klienta pełnej należności za zamówiony Towar pozostaje on własnością Sklepu.

§4 Terminy dostawy i koszty

1. Zamówienia wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty. Wysyłka następuje do 24h od zaksięgowania wpłaty, w wyjątkowych przypadkach może się wydłużyć do 72h.

2. Informacja o koszcie wysyłki jest dostępna w trakcie dokonywania zamówienia na formularzu zawierającym zestawienie zamówionych towarów.

  • Darmowa dostawa od 300zł. *Nie dotyczy Szklanych Terrari o podstawie 45x45cm wzwyż.

Koszt dostawy Terrari:

  • Paczka (Terraria 21x21cm/30x30cm) do 30 kg – Darmowa od 300zł
  • Pólpaleta/Paleta (Terraria od 45x45cm wzwyż) – 76,26zł

W niektórych przypadkach ze względu na gabaryty i kształt przesyłek możemy wysłać przesyłkę innym kurierem.

W przypadku niestandardowych dużych wysyłek koszt wysyłki może ulec zmianie, wysyłamy wtedy informację na maila.

3. Sklep nie realizuje przesyłek żywych zwierząt. Zastrzeżenie to dotyczy gadów i płazów.

Bezkręgowce, owady karmowe i pokarm mrożony wysyłamy od poniedziałku do środy włącznie. Inne dni realizowane są tylko na życzenie klienta.

W przypadku zakupu żywych gadów lub płazów objętych powyższym zastrzeżeniem prosimy kontaktować się meilowo: zaneta@igterra.pl lub zapraszamy po odbiór osobisty do sklepu (63-100 Śrem ul. Kilińskiego 1). Godziny otwarcia: pn-pt. 9:00-17:00 i sob. 9:00-13:00

§5 Zwroty, reklamacje

1. Zgodnie z ustawą klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie igterra.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Koszt zwrotu ponosi osoba kupująca.

Zwroty należy przesyłać na adres:

IGTerra Żaneta Grebin

ul. Kilińskiego 1

63-100 Śrem

2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien poinformować o tym sprzedawcę. Po uzgodnieniu ze sprzedającym, klient powinien odesłać go na adres: IGTerra Żaneta Grebin ul. Kilińskiego 1, 63-100 Śrem. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 30 dni.

Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony i podpisany protokół reklamacyjny:

Reklamacje należy przesyłać na adres:

IGTerra Żaneta Grebin

ul. Kilińskiego 1

63-100 Śrem

3. Uszkodzenia w trakcie transportu: widoczne uszkodzenia lub brakujące elementy przesyłki należy zgłaszać bezpośrednio do kuriera w momencie odbioru. Jeśli uszkodzenie nie jest widoczne na pierwszy rzut oka, prosimy o przesłanie reklamacji do firmy IGTerra pisemnie, nie później niż 5 dni po otrzymaniu przesyłki.

§6 Gwarancja

1. Udzielamy standardowo jednomiesięcznej gwarancji na wszystkie produkty zakupione w IGTerra, niezależnie od ich stanu, pod warunkiem, że podczas zakupu nie widnieje inna informacja. Niniejsza gwarancja obejmuje wady produkcyjne nie ujawnione w momencie zakupu, tylko po udokumentowaniu, iż element kupiony w IGTerra był zamontowany przez wyspecjalizowanych do tego pracowników.

2. W każdym momencie objętym gwarancją zapewniamy produkt zamienny o porównywalnym standardzie lub zwracamy koszty zakupu w sklepie igterra.pl

§7 Nieodebrane paczki

Zakup towaru i zlecenie wysyłki z zapłatą przy odbiorze równoznaczne jest z zawarciem umowy cywilnej. Świadome nieodebranie przesyłki w świetle prawa i kodeksu cywilnego jest złamaniem umowy cywilnej skutkuje zastosowaniem art 551 KC i wszczęciem postępowania w celu odzyskania należności.

§8 Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej Sklepu igterra.pl znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.

Wersja regulaminu obowiązuje od dnia 9 grudnia 2019.